Joskus olen tehnyt näin aikaavievän kanavatyön (tai mikä tuon työtapa lienee) ja olen vielä kehystyttänyt sen. Värit ovat tummanruskea ja luonnonvalkoinen. Kokoa taululla on 31 cm x 76 cm.

keskiviikko, 3. syyskuu 2008
Joskus olen tehnyt näin aikaavievän kanavatyön (tai mikä tuon työtapa lienee) ja olen vielä kehystyttänyt sen. Värit ovat tummanruskea ja luonnonvalkoinen. Kokoa taululla on 31 cm x 76 cm.

Eilen, tänään, huomenna. Kirjoittelen blogiin mitä mieleen tulee. Kuvat ovat itseottamia, jos muuta ei mainita. Ilmoitathan sähköpostilla, jos haluat käyttää kuviani.
marlee646 [at] luukku.com
Digikuvakurssi /Digikuva
Kekkilä /Puutarha
Vastavalo /Kotimaan linnut
Marjamäen pajutila /Pajutöitä
Käspaikka /Käsityö
Ulla /Neulelehti
Vaarin varasto /Arabia
Laatutavara /Arabia ym.
Pirkka /Mielenkiintoista
Kotiliesi /Vanhat-ajat - blogi
Arabia Arvonta - haasteet Eläimet sisällä - ulkona Huonekasvit Jotakin jouluksi Kirpputorilla Kuvankäsittelyä Käsityöt - askartelu Käsityöt - muut Käsityöt - virkkaus Liikkeelle Matkalaukku Mökillä Ostoksilla PC - kamera - ohjelmia Puutarha Runot - lorut - mietelmät Ruoka - kala Ruoka - leivonta Ruoka - salaatti Ruoka - säilöntää Valokuvatorstai Vuosi 2008 Yleinen vuosi 2010
Kommentit